BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 25, 2009

syukur alhamdulillah...

syukur alhamdulillah...
macam tak caya jer...
alhamdulillah segala usaha membuahkan hasil...
segala dugaan yang aku hadapi...
kini membuahkan hasil...
namun ader satu lagi dugaan...
moga dugaan ini mampu aku tempuhi dengan sabar...
jika hidup tidak di uji maka hidup kita tak lengkap...
benar kata orang setiap ujian yang diberikan-NYA...
untuk menguatkan keimanan kita kepada-NYA...
moga aku menjadi insan yang sentiasa tabah dan kuat dengan ujian-MU...
Terima kasih kepada mereka yang sentiasa berada di sekeliling...
sentiasa memberikan aku semangat...
sentiasa membuatkan fikiran aku berfikir dengan optimis...
Ya Allah sesungguhnya aku adalah insan kerdil yang lemah...
bantulah... berikanlah hidayah-MU kepada aku dalam mengharungi liku2...
dan cabaran hidup yang semakin mencabar...
amin...

0 comments: