BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 10, 2009

Hari-hari terakhir...

aku menyusuri hari-hari terakhir di UPSI....
tak sangka nak abis...
pejam celik....pejam celik...
3 tahun lepas berat ati gak nak datang sini nak ambik
kos yg aku sendiri tak yakin...
kini setelah selesai paper
terakhir 9/11/09.... inilah paper terakhir aku(insyaallah)
kerana selepas nie aku yg akan bg exam kat org insyaallah...(hehe)
kini aku pening dengan umah sewa yang bakal aku duduki bersama rakanku...
semasa praktikal tahun depan...
yang paling menakutkan...
even kawasan shah alam...
majoriti bdk kat sekolah tu bdk india...
oh my god mcm mn ner leh ker aku wat...
kalo tau awl2 aku tukar sekolah ...
tapi bdk2 kat sekolah tue aku tak pening...
yg pening sangat sekarang nie pasal rumah sewa...
yela aku gan kawan aku jer 2 orang pompuan sepatutnya 4 orang...
tapi kakak tue tukar pulak...
tak bagi tahu aku kalo tak aku pun tukar gak...
namun aku redha sekolah kat situ...
insyaallah cikgu fazilah leh wat...yes....
tapi macam ner nak cari bilik sewa kat Taman Sri Muda shah alam
sewa jangan cakapla mahal gila...
yang paling aku kecil hati gan kawan-kawan yang praktikal dekat gan sekolah aku...
diaorang tak ajak pun aku and kawan aku duk sekali...
sampai hati diaorang kan...
tak per biasanya orang yang buat macam tue mst dapat balasan...
maybe ader hikmah buat aku and kawan aku maybe dapat A saper tau...
tapi aku kecil hati sangat gan bdk2 tue...
entah kenapa mudah betul airmata nie mengalir....
rasanya da penat menebal muka kat diaorang...
macam la aku teringin sangat orang kalo leh ...
nak cari ramai2 sewa leh murah sikit...
nie diaorang pentingkan diri...
tak per buatla...
at least kawasan tue dekat dengan umah aku...
kalo ader masalah pun dekat...(cuba pujuk hati)
ahad nie nak pi cari umah sewa... hope dapat yg dekat and yang murah...
amin....
semoga dipermudahkan semua kerjaku Ya Allah... mudahkan perjalanan hamba-Mu ini...
beri aku kekuatan mengahrungi dugaan yang bakal aku terima...
semoga segala benda yang berlaku ini ader kebaikan bagiku dan kawan ku amin...

0 comments: