BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, November 17, 2010

* ...THANK YOU ALLAH... *

Tiada kata dapat diucapkan melainkan ALHAMDULILLAH...
saat mengetahui aku berjaya mendapat penempatan...
kesabaran yang disulami doa dan tawakal kepada yang
Maha Esa tidak pernah putus...
berkat kesabaran ini membuahkan hasil...
Thank You Allah... hanya Kau Maha Mengetahui Yang Terbaik buatku...

Tanggal 15. 11. 2010... saat yang ditunggu-tunggu sekian lama...
kalo tanam anggur dah dapat kot hasilnya ... hehehe
kelakar pun ada mendengar dan menbaca keluh-kesah
kawan-kawan sebelum ini...
bila banyak sangat versi cerita... hati ini makin berdebar-debar
menanti hari yang ditunggu...
saat ini tiada apa yang diharapkan melainkan berharap
mendapat penempatan...
sejak dari pagi menanti dengan penuh kesabaran...
sentiasa memotivasikan diri sendiri...
"kalau aku boleh tunggu tiga bulan kenapa aku tak
boleh tunggu sehari ini... mungkin Allah nak tengok
tahap kesabaran aku... lagipun... aku kan nak jadi cikgu
mesti banyak bersabar..."

Ayat aku nak sedapkan hati biarlah dalam hati ini
hanya Tuhan yang tahu... resah gelisah...
otak da tak pikir lain... selain harap dapat posting
tak kisahlah dapat kat mana janji dapat kerja...
saat aku diberitahu dah boleh cek...
hati makin berdebar-debar.... tangan mula mengeletar...
tangan dah makin basah... dalam hati tak terkata dah
hehehe... dan akhirnya selepas aku memasukkan
no. kadpengenalan xxxxxx-xx-xxxx...

Benda pertama yang aku lihat nama aku...
dan mata aku tertumpu ke arah benda yang di highlightkan...
wilayah persekutuan kuala lumpur...
nak ketawa ada nak sedih pun ada....
nak ketawa coz tak percaya dapat seperti yang diminta
first choice pulak tue...
siap mintak mintak tolong kawan cek kan lagi sekali...
bila akhirnya kawan mengesahkan...
Alhamdulilah aku dapat posting...
YAHOO... dan dekat... urm sebenarnya aku berharap
dapat jauh...
tapi aku berfikir mungkin ini yang terbaik buat
aku yang telah Allah tetapkan...
mula-mula sedih coz tak dapat jauh....
akhirnya aku redha dan terima ketentuan-NYa..
kerana DIA lebih mengetahui yang terbaik buat diri ku...
THANK YOU ALLAH>>> Alhamdulillah...*-*

22.11.10
7.30pg-5.30ptg
Dewan Cempaka, Sri Cempaka Suites Services
menara PGRM, cheras
( Nasib Baik dekat dengan rumah, rezeki hehe)

tarikh ... hari .... dan masa ini....
aku dikehendaki melaporkan diri...
syukur alhamdulillah...tak kisahlah kuala lumpur bahagian
mana asalkan dapat posting....
sekarang hati makin berdegup kencang saat nak tau nama
sekolah....
yang penting dan harap dapat guru-guru yang sporting...
semoga segala urusan posting dipermudahkan...
dan yang penting kena siap dari segi mental dan fizikal kenapa???
sebab da lama sangat cuti hahaha...
tak sabar nak jalankan amanah dan tanggungjawab...
semoga pengorbanan dan tanggungjawab yang dipikul
dan dijalankan ini diterima oleh-NYA....amin...

THANK YOU ALLAH... because always by myside...
even happy or sad... THANK YOU ALLAH... to open
my eyes... Always give me strength when I feel
down... THANK YOU ALLAH... always give me chances...
even i do so many mistake... but YOu still by myside...
THANK YOU ALLAH...^_^

0 comments: