BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 8, 2010

* For The Rest Of My Life*

esok sepatutnya aku pergi microteaching Mara...
tapi keputusan yang aku ambik...
untuk TIDAK pergi ke sana ...
KENAPA?????
banyak benda yang aku fikir...
masa, budget, transport dan bermacam-macam masalah lagi
yang aku fikir yang tidak orang lain fikir...
siapa yang tak nak pergi bila dah dapat...
namun... kita sebagai manusia hanya mampu merancang...
Allah Yang Maha Berkuasa menentukan segalanya...

Mereka boleh kata aku bodoh tak pergi...
mereka boleh berkata apa sahaja ...
NAMUN...
aku tetap dengan pendirianku... TIDAK
banyak pendapat yang aku tanya...
mereka menyalahkan aku tidak pergi...
tapi mereka tidak berada ditempatku...
mereka boleh berkata apa saja...
memang payah memilih 1 antara dua...
tapi inilah kehidupan...
kadang-kadang kita perlu korbankan 1 demi mencapai yang 1 lagi...

Ya Allah aku memohon kepada-MU...
sesungguhnya hamba-MU ini hina lagi lemah...
moga keputusan yang aku ambil ini tidak salah...
aku memohon petunjuk-Mu Ya Allah Yang Maha Berkuasa...
tetapkan hatiku ini dan semoga ada hikmah yang terbaik
buatku...
sesungguhnya kadang-kadang aku rasa lemah sungguh...
namun Engkau sentiasa disisiku tika mereka tiada disisiku...
bantulah Hamba-MU ini...
semoga Hamba-Mu ini dapat posting bulan ini dan secepat yang mungkin...
Amin Ya Rabbal Al-amin....

0 comments: