BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, August 21, 2009

salam ramadhan al-mubarak..

selamat menjalani ibadah pose selama sebulan...
semoga segala amalan yang dilakukan di terima oleh-Nya...
dapat juga aku merasa ramadhan kali ini...
hari ini ari pertama aku terawih....
segalanya tenang dan damai walaupun hujan diluar
baru sahaja berhenti...
aku dan kawan2ku berjalan menuju ke surau...
tak ramai orang mungkin diaorang pulang ke rumah
menyambut 1 ramadhan dengan family tercinta...
jemaah lelaki yang hadir tetap tidak dpat menandingi jemaah wanita...
namun aku tertarik dengan azan yang dilaungkan...
sayu dan merdu...
ingin tahu siapa gerangannya...
namun niat tidak dibenarkan...
aku suka imam yang memimpin semgahyang kali ini...
cepat, padat dan best...
naper aku kata mcm tue...
imam tue bacaan dia padat dan mutakhir hehe...
segala yang dibaca lancar dan cepat makmun kat
belakang pun khusyuk dan tawaduk la hehe
ok la anyway pose biar penuh ok...
kalo ada sebab yang harus ditinggalkan...
tinggal tak per jangan lupa ganti ok...

SALAM RAMADHAN....

0 comments: