BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 9, 2009

yahooo....

akhirnya aku leh gak bawa kete...
biar takut pun...
kan dalam kete asyik membebel jer kerjanya...
tapi hasilnya puas hati...
aku da bawa pi tasik...
pi tesco kira membanggakan la..
paling seram time nak isi minyak dah
la nak sampai stesen minyak kena wat u turn kat selekoh bahaya...
macam mana tak bahaya kete dari arah bertentangan laju and selekoh diaorg pun bahaya gak...
hehe nak jadi citer aku cepat panic bila ader kete kat belakang aku...
so aku mula la membebel dalam kete...
lembapla kete nie cepat cikit...
yang duduk kat sebelah aku kawan baik aku ...
jijah...
geleng2 kepala dia....
aku bila kete yg lambat tue gerak jer aku pun tekan minyak...
berdesup.... hehe jgn risau bunyi gempak tapi masih selamat...
cima masa nak pi tasik jer aku paling tak tahan nak ketawa ader...
nak nangis and rasa terancam pun ader...
aper taknya kawan aku jijah usik aku dia kata jalan tue leh wat drift...
aku pun kata yela ...
then sebelum sampai kt asik kena wat u turn...
mmg jln line clear punya....
masa nak u turn aku tengok tak der keta aku nak jln la...
tiba2 aku tertekan minyak...
gila siot...
nasib baik tak langgar divider... aku pun wat la drift...
putar stereng abis sampai tersiku pintu...
hahahaha...
bila sampai kat parking aku n kawn aku tak tahan ketawa...
tue la saper suruh usik kan da wat drift...
alhamdulilah selamat kete pun selamat... coz aku sempat elak hehe...
teror tak aku drift hehe
yahooo....
aku berjaya mengatasi ketakutan aku... biar pun panic bila nampak byk kete
hehe

0 comments: