BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, October 13, 2010

kesakitan....

Jika kesakitan yang aku rasakan kini....
dapat menebus dosa-dosaku...
aku rela berasa sakit sepanjang hayatku...

Jika kesakitan yang aku rasakan kini...
dapat menghapuskan kekhilafanku...
aku rela berasa sakit setiap masa...

Jika kesakitan yang ku rasakan kini...
bukti kasih dan sayang-MU kepada diriku...
sebagai hamba-MU yang lemah dan hina ini...
aku redha menempuh kesakitan ini setiap saat...

Kini aku percaya...
melalui kesakitan ini aku diberi peluang...
melalui kesakitan ini aku dapat merasa kasih dan sayang-MU
yang tidak pernah putus walau seketika...
namun aku terleka dan tergelincir sesaat dari mengingati-MU...

Jika kesakitan ini mampu menjadi penyembuh ini...
penghapus dosa ku ini...
aku rela sakit sentiasa...
kerana ia menyedarkan aku atas kekhilafanku pada-MU...
aku masih diberi peluang...
TERIMA KASIH YA ALLAH...

0 comments: