BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 7, 2010

TEMAN...

Terima kasih teman-teman...
korang sentiasa berada disisiku tika
suka mahupun duka...
korang la teman dan sahabat buatku...
bukan saja di dunia tetapi diakhirat jugak...
Terima kasih Teman...
kerana sentiasa mengingatkan diri ini...
yang sentiasa terumbang ambing...
mengingatkan diri ini kepada PENCIPTAKU...
tika sesat seketika...
Terima kasih Teman...
sungguh aku perlukan sokongan kalian tika ini...
kekhilafan yang tak mungkin dimaafkan...
namun koranglah teman yang terima aku seadanya...
tika aku bersendirian... korang tetap ada disisi
memberikan kekuatan untuk aku bangkit berdiri...
mengharung segala gelombang...
Terima kaih Teman...
koranglah teman yang setia...
memberi aku sedikit ruang... tika aku bersedih...
memberi aku tempat untuk bangkit berdiri...
memberi aku masa untuk berfikir tentang hidup ini...

TERIMA KASIH TEMAN-TEMAN JASA KALIAN TIDAK DAPAT AKU BALAS
SEMOGA ALLAH SAHAJA DAPAT MEMBALAS JASA KALIAN DIAKHIRAT
KELAK...

0 comments: