BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 3, 2010

lafaz yang tersimpan....

Beratnya beban aku tatkala ini...
kini aku mengerti erti sebuah kehidupan...
Ya Allah...
ini kehidupan aku yang sebenarnya...
perit sungguh...
berat untuk aku luahkan...
1 demi 1 terbongkar kini...
berat ujian-Mu Ya Allah...
mungkin ini ujian yang perlu aku lalui
sebagai hamba-Mu...
jiwa merintih pedih...
tapi pada siapa perlu aku luahkan...
tak mampu aku melangkah lagi...
sesungguhnya aku lemah tika ini...
tiada siapa di sisi tika ini...
aku perlukan kekuatan-Mu tika ini...
adakah keputusan yang di ambil terburu-buru...
atau ini takdir yang harus aku tempuh...
aku sendiri tak pasti...
apa yang perlu aku buat...
aku dah tak mampu nak menangis...
jika diberi peluang...
ingin aku lari sejauh mungkin...
mungkin masalah tidak akan kurang
tapi sekurang-kurangnya... kurang ...
kalau la aku boleh lari sejauh yang mungkin...

2 comments:

alepponaim said...

naim ada..friends are the God's way taking care of us~

u can share with me ^_^

eila said...

thanks naim...